چهارشنبه 26 خرداد 1400   |   اخبار مرکز ، فیلم های تجربی    |    لاله ، فرشته طائرپور ، اسدالله نیک‌نژاد

فرشته طائرپور:

«لاله» از جنس سینمای آپارتمانی این روزها نیست

«لاله» از جنس سینمای آپارتمانی این روزها نیست

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» با اشاره به امتیازهای فیلم «لاله» تاکید کرد این اثر در سینمای آپارتمانی این روزها نوآورانه و تازه است.

فرشته طائرپور تهیه‌کننده سینما درباره فیلم «لاله» گفت: «لاله» یکی از سخت ترین و طولانی ترین تولیدات سینمای ایران بوده و خوشحالم که به سرانجام رسید و روی پرده رفت. با توجه به نوآوری در فضای فیلم، فیلمبرداری بسیار درخشان آن و موضوعی که «لاله» دارد، حتما برای زنان جوان، فیلمی جذاب است.
این تهیه کننده ادامه داد: «لاله» برای پرده بزرگ سینما ساخته شده و این ویژگی و امتیاز در سینمای امروز ایران که اغلب فیلم‌هایش آپارتمانی هستند، کم اتفاق می‌افتد. به تهیه کنندگان، کارگردان، بازیگران و عوامل این فیلم خسته نباشید می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. «لاله» فیلمی سخت بوده و زحمت زیادی برای تولید آن کشیده شده است. 
فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری که به زبان انگلیسی تولید شده، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، امیر علی دانایی، میترا حجار، لیلا اوتادی، پیام اینالویی، همایون ارشادی، محمد صادقی، ژوبین رهبر، نیکولاس گولک و ... بازیگران این فیلم هستند.