تنها گرگ رام شده سینمای ایران کشته شد!/ آینده همین لحظه است

تنها گرگ رام شده سینمای ایران کشته شد!/ آینده همین لحظه است

صادق جوادی تهیه‌کننده و کارگردان انیمیشن «گرگ» (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) می‌گوید ایده این انیمیشن از خواندن یک خبر شروع شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، صادق جوادی تهیه‌کننده و کارگردان انیمیشن «گرگ» درباره شکل‌گیری ایده اولیه این انیمیشن گفت: ایده انیمیشن «گرگ» حدودا سه یا چهار سال پیش و از خواندن یک خبر شروع شد. خبری که اعلام می‌کرد تنها گرگ رام شده سینمای ایران کشته شد.

او ادامه داد: این ایده برای من خیلی جذاب بود و همان موقع شروع به نوشتن یادداشت‌های ذهنی خود از این موضوع کردم. به تدریج این نوشته ها قالب داستانی به خود گرفت و تبدیل به فیلمنامه انیمیشن «گرگ» شد.

کارگردان «گرگ» درباره زمان این انیمیشن بیان کرد: زمان تقریبی انیمیشن «گرگ» حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه است.

جوادی درباره همکاری با مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی مطرح کرد: من تاکنون دو انیمیشن «روباه» و «پر» را با همکاری مرکز گسترش ساخته ام و از این همکاری راضی بوده ام. البته مشکلاتی همیشه وجود دارند که به سیاست‌های کلی سینمایی و غیر سینمایی در ایران برمی‌گردد. 

او درباره برنامه خود برای پخش و نمایش این انیمیشن توضیح داد: از آنجایی که هنوز در مراحل اولیه پیش تولید این انیمیشن هستم، نمیتوانم درباره آینده اش نظری بدهم ولی امیدوارم تا زمان آماده شدن برای نمایش، بخشی از مشکلاتی که به آن اشاره کردم، رفع شود تا شرایط برای نمایش و پخش همه فیلم‌ها بهتر شود.

جوادی در پایان درباره کارهای آینده خود گفت: شخصا برنامه خاصی برای آینده کاری و حرفه ای ندارم. درواقع آینده همین لحظه است که در آن هستم. امیدوارم شرایط زندگی و کار برای همه مردم ایران بهتر شود.

«گرگ» تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است.

منبع: خبرگزاری میراث آریا